marți, 21 octombrie 2008

"Cainele din gradina" si Botezul Mirunei

Vineri a fost o zi plina:
- a adus D-l Leata za spanish guitar de nos amore shukaros dans les barbados :))
- au avut profii meci contra elevilor
- am avut mate, deci caterinca
- am dat botez

Sa le luam pe rand.

Am mai spus-o si acum o repet. Sunt, probabil, cea mai buna combinatie intre Carlos Santana si Pavarotti. Vineri domnu Cristi a adus chitara la scoala pentru a filma o sceneta cu ocazia saptamanii liceului, marea saptamana luminata a CNVA-ului, in care toti prezinta proiecte de pe net, nu se duc la ore si iau 10. Un lucru bun, de altfel, daca stai sa te gandesti ca sunt atatia profesori dobitoci care strica mediile daca au fost batuti dimineata de nevasta sau daca si-au varsat cafeaua peste outze in cancelarie.

Dar sa revenim la chitara lui Cristi si la talentul meu nemuritor. Am vrut eu sa fac mai multe chestii, dar doua mi-au iesit.

1. Am organizat un concert de muzica folk in holul liceului in scopuri caritabile. Sau cum ar spune gurile rele am iesit la cersit pe hol, cu foaia pe care scria "Donati pentru un artist!". Am cantat (daca se poate spune asa) 3 versuri si 2 acorduri in cur pe hol, s-au adunat vreo 20 de insi mirati care se uitau la mine ca la Michidutz cand le apare la 12 noaptea, au donat sume importante de bani si cantitati impresionante de alimente (3000 de lei vechi si un corn). Dar, dupa cum era de asteptat, dirigu nostru minunat a venit cu 5 minute mai devreme in clasa si totata petrecerea s-a destramat in 10 secunde. Am fost atentionati ca alergam ca niste maimute hau-hau pe hol. :(

2. Melodia mea. :D
In fata unui public select, am performat live (da!!), cantand o melodie cu mare lipici la tinerii din ziua de azi. Sala, inmarmurita de talentul meu, a uitat sa aplaude, dar interventia Danei a salvat momentul.



Din exces de zel si plictiseala excesiva, voi posta versurile si acordurile pentru cei care vor sa cante aceasta BUCATA!!

Am un caine in gradina A5 D5 A5
Maraie la luna plina A5 D5 A5
Lumea zice ca-i turbat G5 C5 G5
Dar eu zic ca-i ... aschilopat A5 D5 A5
(vocea a doua: ... shifonat)

eeeeeeeee ioooooooo D5 A5

eeeeeee ieeee ooooo D5 E5 A5

Tot in aceeasi zi am aplicat binemeritatul botez lu tanti Rrimuna.
Ce a iesit, Dumnezeu cu mila..



Scurt si la obiect. Desi acest botez a fost regizat, si a fost filmat pentru o cauza nobila, merita sa fie postat.

Pasaricile celelalte nu au vrut sa vina, deci a trebuit sa o fac singur. Tough job but someone has to do it. Eu i-am zis lu' al meu coleg - care era capturat total de moment, dupa cum se vede, mai Bogdane, nu da durumu asa tare la tasnitoare, dar el nu ca Batman, si m-a udat bulangiu' si pe mine:))
Double Kill.
Lasa, mai Miruna, ce daca esti uda la poponetz? Stii ce se zice despre cei uzi si cu televizoru in brate :D. Ca sunt grei. Oricum, data viitoare cand iti dam botezul sa nu mai mergi ca o pitzipoanca cu rochita rupta, ca nu pare natural.
:))
Hai v-am pupat. :*
Maine ascultam masiv! :(

7 comentarii:

Anonim spunea...

raducu era poponar ca ma punea sa merg ca o fusta rupta... auzi la el, sa ridic picioarele ca o pitzi :( eu vroiam sa merg taraita ca un emokid :((

anyway, ma bucur ca si tu ti l-ai udat pe nick junior =)) >:) :D

fie, o sa-l postez si eu!

CarmenPunkGirl spunea...

fain clipul cu cainele care "maraie la luna" :))

Dreams are free spunea...

:))
vezi ca ti`am pasat leapsa:D
si lu` NeoN da pana are el net mai e:))

A lu' Năstase spunea...

Bunicel clipul :))

cristi spunea...

Saraca, frate! :))

cacacios mic spunea...

esti gay ...si rrimuna poiata de kkt bite me

Masaj erotic Brasov spunea...

un blog interesant , imi plc postarile tale ai un stil original