marți, 15 iulie 2008

Despre mine

Lucruri care imi plac
-eu
-mancarea
-apa (din bazin, cand sar in ea, face splash:X)
-O2
-CH
3-CH2-OH (betzia:D)
-tutunul(mai rar, ce e drept, doar la ocazii speciale)
-somnul
-Andrei Gheorghe
-tastatura crapata, de la care scriu
-mare, munte
-lama (la fiecare 10 lame fabricate de Gillette, una omoara un emokid)
-dirigul meu (chit ca mi-a scazut nota la purtare... twice)
-blondele si fetele care spun mereu ca e prima data
-masinile
-aparatul foto :*
-chitara
-fata de la pagina 5 :X
-compul si chestiile aferente
-CARTOOOOOOOON NETWORK :D

Lucruri care nu imi plac <=> le urasc
-emokids
-cocalari
-spanacul
-OTV
-elodia
-Dan Diaconescu
-sa platesc netu


Dupa cum observi sunt mai multe lucruri care imi plac decat lucruri care le detest.
Deci sunt o persoana echitabila. :D

Niciun comentariu: