joi, 24 iulie 2008

Sunt Agent Secret. Caut Traficant Droguri

Plictiseala e cauza tuturor lucrurilor rele care se petrec in lume. Cand esti esti plictisit nu ai chef de nimic, esti recalcitrant. Orice persoana care incearca sa intre in conversatie cu tine se poate alege cu un raspuns violent. De aici si pana la detonarea bombelor in spatiile publice nu mai e decat un pas. Deci iata cateva metode sa scapi de plictiseala:
1. sa te culci (cea mai fireasca alegere)
2. sa scoti un joc nou de pe DC++
3. sa ii spui unei pitzipoance pe mess ca esti agent special si ea sa te creada

Intrucat banuiesc ca primele 2 alegeri va sunt familiare, o sa va arat o conversatie pe care sa o urmati drept model in cariera voastra de spalat creiere:

5/20/2008 9:40:17 PM - se initializeaza legatura

Bejan Niku(eu): buna :D
Bad pitzi: buna cf?
eu: bn tu?
Bad pitzi: bn
Bad pitzi: da pot sa stiu cu cne vb?daca nu te supi
eu: nu ma stii, nici io pe tn


5/20/2008 9:42:19 PM - castigam increderea (goolge search la id. google returneaza profilul de hi5, de unde aflu numele celei mai bune prietene, locatia si data nasterii)

Bad pitzi: de unde ai id meu de mess?
eu: de la cea mai buna prietena a ta
Bad pitzi: de la care........
eu: roxana
eu: esti din zalau?
Bad pitzi: da dc?
eu: nascuta pe 1 ianuarie ?
Bad pitzi: daaaaaa :O
eu: stiu totul despre tine
Bad pitzi: ceeeeeeeeeeeeee :O:O
Bad pitzi: de unde?

5/20/2008 9:49:42 PM - dezvaluirea identitatii

eu: eu sunt agentul secret care te-a urmarit din umbra in ultimii 2 ani, scopul meu a fost sa te lichidez
eu: dar m-am razgandit, ai fost salvata
eu: trebuie totusi sa imi spui daca pot avea incredere in tine
Bad pitzi: dc?
eu: pentru ca eu, daca nu te lichidez, tradez interesul Guvernului si nimeni nu trebuie sa stie de aceasta schimbare de planuri
eu: mai pe scurt ai ceva ce imi trebuie mie
eu: zi pot avea incredere?

5/20/2008 9:53:04 - bad pitzi se prinde, dar ii recastig increderea

Bad pitzi
: chiar mie ai vrut sa-mi trimiti...sau poate ai gresit pers ....la inceput ai zis ca nu ma cunostiiiiiiiii ..vb sincer cu mn.....ma cam deruteziii
eu: orice conversatie de pe Yahoo Messenger este urmarita de agentii secreti
eu: daca as fi spus ca te cunosc de la inceput probabil ma trezeam cu Serviciul Roman de Informatii la usa
Bad pitzi: vb la vrajeala cu mn?
eu: crede-ma daca era sa te iau cu vrajeala ziceam hai in oras la un suc
eu: si daca tu acceptai SRI-ul stia locul si ora unde de intalneam

5/20/2008 9:57:20 PM - dezvaluirea scopului misiunii

eu: agentia noastra a interceptat acum cateva minute
eu: o convorbire intre tine si un anume bardas_catalin
eu: ei acest bardas_catalin este un traficant de droguri
eu: care are prostul obicei de a intra pe messenger si a-si dezvalui pozitia
Bad pitzi: da il am
eu: sa vorbesti si sa obtii informatii de la el
eu: caci de data asta chiar vrem sa il prindem
Bad pitzi: tu iti bati joc de mn sau ce faci..................vb serios
eu: deci este o misiune de interes national
eu: poti primi recompensa
Bad pitzi: nu stiu da numi vine sa cred
eu: de 5000 de euro daca il prindem
eu: acum tot ce trebuie sa faci
eu: e sa fii calma
eu: ptr ca nu se intampla nimic rau
Bad pitzi: bn acuma faci si glume cu mn........

5/20/2008 10:07:19 PM - detalii ca-n filme (scz ptr story-line-ul de kkt, nu ma puteam gandi la ceva mai bun)

eu: sa iti explic cum functioneaza sistemul
eu: restul nu pot
Bad pitzi: kk

{detalii despre cum l-am interceptat prin urmarirea facturilor de la banca, prea mult de scris :)) }

Bad pitzi: da vezi ca daca ma prostesti nu stiu ce fac cu tn............
eu: sa revenim
eu: desi banca nu ne-a dezvaluit numele clientului
eu: noi am aflat de el prin alte surse
eu: acum intreaba-l daca e in galati
Bad pitzi: dc tocmai de la mn tre sa afli despre acel catalin..............................care zici tu care ii traficant de droguri da nu cred
Bad pitzi: nu fac nimik pt tn ca ma mintii
Bad pitzi: ai inteles numa daca imi explici ce se intampla
Bad pitzi: da sa vb cu parintii lui...............dc nu?
Bad pitzi: nu inteleg ce vrei sa afli de la mn
eu: parintii lui sunt morti

5/20/2008 10:12:45 PM - o amenintam aici... :))

eu: gandeste-te, ai o sansa unica in viata
Bad pitzi: acuma imi vb de sansa in viata?
eu: vei fi premiata
eu: daca vrei sa actionezi
eu: si crede-ma ca asa ar trebui
eu: actioneaza cu pundenta
Bad pitzi: da...........ce sati spun ca de cadoul vostru nu mai pot io
Bad pitzi: ce sati spun
eu: stii ce
Bad pitzi: nu stiu da numa numi vine sa cred ce vb cu mn acuma
Bad pitzi: ce sa stiu
eu: crezi ca rudele tale au mainile curate?
Bad pitzi: acuma te iei de familia mea
eu: crezi ca nu stim tot
eu: crede-ma
eu: micile afaceri necurate
eu:noi putem sa le uitam
eu: sa ne facem ca nu le-am vazut
eu: daca ne ajuti
eu: cum crezi ca stiu data nasterii
eu: cum crezi ca stiu ca esti din zalau
eu: cum crezi ca stiu TOT?
eu: raspunde, actionam intr-un minut
eu: doresti sa continui sau trecem drept colaborator userul din braila
eu: 30 de sec
eu: 20
eu: ultima sansa
eu: deci...
Bad pitzi: bn
eu: intreaba-l e in galati??
eu: dar repede ca banuim ca are cursa spre bucuresti si apoi
eu: are destinatia mexic

Conversatia in paralel cu bardas_catalin, care era constient de noul lui hobby - drogurile (i-am spus ce tre' sa zica)

Bad pitzi: poti sami dai o poza cu tn sa vad cu cne vb si daca esti dragut.......daca nu te supi:)
neo: daca imi zici sincer : ai supt pl sau nu?

Bad pitzi
: da pe a taaa
Bad pitzi: cred ca da

LOL... peste ceva timp...

Bad pitzi: esti din galati?
Bad pitzi: ca intreaba unu d tn...
Bad pitzi: cica vrea s t prinda k faci trafic de droguri
neo: fa daca ii zici de mine te omor :(
neo: da sunt din galati

Din nou cu mine

Bad pitzi: ba da ii din galati
eu: eu trebuie sa plec
eu: tinem legatura

{in fine deja m-am plictisit sa o mint}

5/20/2008 10:43:10 PM - complimente de final :>:>

Bad pitzi: da tu esti ala din poza de la avatar
eu: da eu sunt
Bad pitzi: kk
Bad pitzi: areti bn
eu: in costumul de la intrunire
Bad pitzi: :)
Bad pitzi: iti dau nr meu de tel
eu: ms dar primul lucru care mi se spune e sa nu ma atasez sentimental de nimeni
Bad pitzi: :))
eu: nu e nevoie
Bad pitzi: kk
Bad pitzi: nu til dadeam
Bad pitzi: >:P

Citeste toata conversatia aici(scuza-mi greselile de geografie, intre galati si zalau sunt 800 km, nu 100 cum credeam eu)


5 comentarii:

Anonim spunea...

intr-adevar plictisieala face ravagii:))vreau sa zic ca mi-ai facut ziua insorita tine-o tot asa...

Anca G. spunea...

:)) bravo,man! Avem imaginaţie aici în galaţi:))

Anonim spunea...

Doamne! Ce i-ai facut :)) Bravo!

Anonim spunea...

Bah Nicolae esti prea tare frate... sa mor eu... da tot cred k e sto :)))

Anonim spunea...

Tb sa fie prea proasta fatuca aia sa puna botu la asa cv:))