sâmbătă, 16 august 2008

GET SMART - Un film care trebuie vazut !!!

Zilele astea caniculare, pe la ora 3 jumate , cand toata lumea doarme sau e la bazin eu cautam un film dragut. Wanted l-am vazut, Step Brothers inca nu a aparut pe hub, Hancock e si el in top dar eu cautam o comedie buna.
Mi-am adus aminte ca am vazut titlul Get Smart pe imdb acum ceva timp in urma si am zis ia sa vedem si noi ce fel e.
Prea tare filmu' :D
Este vorba despre un umil agent de informatii, Maxwell Smart, care sta in birou opt ore pe zi si intocmeste rapoarte despre raufacatori pe care nimeni nu le citeste. Printr-o sansa unica in viata, este promovat ca agent secret si trimis in misiune, alaturi de frumoasa si misterioasa Agent 99. El un pic prostut, ea un pic inselatoare...
Ce a iesit vedeti si voi. Eu am ras copios la filmul asta si il recomand cu caldura tuturor celor ce vor sa vada o comedie buna.

Here's the Official Trailer. EnJoY

PS: Get Smart este unul dintre putinele filme care nu are in trailer nici macar jumate din fazele tari, te lasa sa il vezi pe tot :D


Sa imi ziceti daca v-a placut:D

Un comentariu:

neo spunea...

linge-mi sfarcu