joi, 21 august 2008

Campania Anti-OTV. Jos oglinda (zero) TV


Acum vreo 3 ani, cand nu stiam ce e ala OTV, mi-a zis bunik-mea (consumator industrial de informatii gen "stirile de la ora 5") ca astia de la CNA au inchis "Oglinda TV". Postul asta era al unui domn simpatic cica, pe nume Dan Diaconescu (!?!?), care a indraznit sa arate adevarul poporului. Vazand atata tupeu pe capul lu D.D., raposatul Ralu Filip a inchis postul. Vorbele bunicii mele mi-au ajuns la inima mea de emokid de 14-15 ani (pe atunci) si chiar mi-a parut rau pentru nenea Dan.
Intre timp postul si-a reluat transmisia. Eu cum nu deschid televizorul decat pentru Discovery, MTV, AXN si Cartoon Network, nu urmaream pe domnul DeeDee cum incearca el in zadar sa faca rating din garsoniera lui. Acum vreun an carcotasii au inceput sa difuzeze chestii din ce in ce mai penale de pe postul OTV. Am zis ia sa ma uit si eu sa vad ce e de capu' lor.

Daca esti una dintre ultimele 3 persoane din Romania care nu au auzit de Dan Diaconescu & Co., fa-ti o cruce mare si bucura-te ca duci o viata fericita. Permite-mi sa iti expun in DETALIU programul OTV pentru intreaga saptamana:

luni, marti, miercuri, joi, vineri: Dan Diaconescu in direct, exclusiv, incredibil, supranatural etc.
sambata: ceva cu manele dimineata si Dan Diaconescu in direct.
duminica: farsele nesarate a lu' tipu ala, un buletin de stiri (!!!) apoi Dan Diaconescu in direct.

Parerea mea: cel mai homosexual post de televiziune, cu cele mai proaste subiecte dezbatute. Apropo: lasand la o parte crima din Primaverii si divortul lu Prigoana de Bahmuteanca sau vizitele regulate ale lu' nea Jiji in Garsoniera cu 3 neuroni (cameramanu, Dan Diaconescu si invitatul), ca astea sunt fumate, vreau sa ma iau un pic de Seria ELODIA.
Daca intr-adevar Elodia e moarta, cred ca se zvarcoleste in mormant (sau prin ce padure zace ingropata), vazand cat rating fac astia de pe urma ei.
Daca nu e moarta, ii transmit in numele tuturor celor care urasc OTV-ul si ei, si lu Dan Diaconescu si lui Tolea, si Magdei (cea mai penala si urata curva) injuraturi pentru tot neamul, incepand de la maimuta si pana la androizi.
Cum fratele meu sa faci episoade(d'oh) cu ancheta mortii femeii si tu de fapt sa o pui pe zdreanta aia de Magda sa danseze pe masa??? Plus alte multe chestii de prost gust, la care doar cocalarii se uita. Cum sa ai un studio atat de penal, de cocalarus-style, si sa scrii peste tot DIRECT, EXCLUSIVITATE, INCREDIBIL si alte prostii de atras multimea de creiere spalate??? Lasand la o parte faptul ca aceasta serie si-ar fi dorit sa fie o ancheta...
Pentru cei care nu se uita la OTV: Numai de bine, tot respectul care li se cuvine, sunt si oameni inteligenti pe lumea asta.
Pentru cei care se uita ocazional la OTV: Scoate-ti si OTV-ul si Taraful cat mai repede din grila de programe. Daca nu faci cum ti-am zis, "cand traversezi regulamentar, eu te calc pe trecere"
Pentru cei care sunt fani OTV: As putea sa le umplu frigiderul dar m-am intins cam mult. GET A LIFE!!!

PS: Neo foloseste OTV pentru ca da lumea search asa ca stiu ca nu se supara pe mine :D

Parodie Imn OTV (Fara Zahar & Ionel)

4 comentarii:

neo spunea...

plagiatorule :(

Anonim spunea...

ce gay esti :))

Anonim spunea...

bravo pt cn a facut asta e cel bun ANTI OTV ups pardon ZERO TV bv bv bv bv bv bv

Anonim spunea...

bravooo! m-au inebunit toti cu OTV-ul asta .acum a mai facut si circul cu apartamentele si masinile. chiar nu se sesizeaza nimeni. ce naiba asta pacaleste romanul pe fata si-i baga mana in buzunar, alti fac 3 ani pentru o caldare de strugurii...