joi, 18 septembrie 2008

Cele mai tari reclame!

NU, NU o sa scriu despre victoria rasunatoare a CFR-ului impotriva Romei, sau despre faptul ca Stelutza a luat bataie.

Din 2 motive.
1. Despre fotbal vorbeste toata tara.
2. Am promis mai multor persoane ca fac un post cu
"o reclama GAY"
:)))


De mic am fost un consumator de publicitate in cantitati industriale.
Zilele trecute m-am indragostit de o reclama la Kinder Bueno, cu melodia 70's style.

ENJOY


Cu melodia din reclama asta imi terorizez colegii pe la scoala, profesorii si parintii.
Imi place e un kinky-song din anii 70, cand moda disco ne indemna parintii la nebunii. Nu sunt fan disco (ascult punk si rap :D) dar reclama asta e geniala.
Si se potriveste atat de bine cu produsul. Ceva dulce si bun. (Desi nu ma dau in vant nici dupa Kinder).
Cei atinsi la corazon de melodie o pot descarca aici.
http://rs556.rapidshare.com/files/146346835/Amanda_Lear_-_Enigma__Give_A_Bit_Of_Mmmh_To_Me_.mp3


O alta reclama care bate psihic concurenta e cea de la Pepsi, cand P. Diddy ajunge la o decernare a premiilor cu un camion de Pepsi Light, pentru ca masina i s-a stricat.
El devine astfel un trend-setter fara sa vrea, iar la sfarsit este uimit pana unde a ajuns moda lansata de el, cand un tip ii arata un Monster Pepsi Truck: "YO, P.! Check out my new ride!"
Nu lipseste nici X-Zibit :D.
Enjoy :X



PS: O sa mai fac un post cu TOP 10 Reclame EVER ( non-gay :)) )
Tot ce trebuie sa faceti e sa aveti rabdare.

3 comentarii:

Unknown spunea...

aia de la pepsi e cam de papagali :(

Anonim spunea...

numai tu poti fi atat de gay incat sa-mi canti "give a bit of mmm to me..." :)) :-j

ti-as scrie si eu un post lung... dar n-am idee despre ce sa bat campii, pentru ca nu toti au capacitatea ta de a abera fara masura. :*

astept topul :> :*

neo spunea...

nuuu deci nu reclame tevere nu faaa asta !