duminică, 28 septembrie 2008

Emo Stuff - Introspectie si exteriorizare part I

Azi cand mergeam pe strada si intorceam capu' dupa fete in fusta, ca un nesimtit ce sunt (fete este multe, dar EA e doar una :>), m-a lovit inspiratia cu o ranga in cap. De altfel, 98% dintre bloggeri sunt loviti de inspiratie, mult mai frecvent decat sunt eu, si nu doar cu ranga, cu cu un intreg arsenal de chestii grele si dure, incat ei raman traumatizati pe viata. Asta e motivul pentru care (ei) scriu chestii triste pe blog.
Ce e nasol e ca sunt tristi in viata de zi cu zi. Cunosc o tanti care scrie chestii relativ SAD(deseori interesante) dar e cu gura pana la urechi si plina de viata in lumea reala.

Revenind la cei traumatizati, ei au primit un nume generic : EMO, de la emotional, care isi exteriorizeaza sentimentele de tristete excesiv, asculta muzica GAY, sunt GAY, isi taie venele.

Fiecare coltisor de faleza e plin de emokizi. Off, cand vad emUistele alea date cu carbune pe la ochi, zici ca abia au iesit din mina sau tristii aia care stau cu picioarele incrucisate si nu vorbesc decat despre modelele de lame de la Gillette, imi vine sa imi vand bicicleta si sa imi iau un pistol sa ii impusc.
Cu aparatul in mana, PAC!, ce bine imi sta in poza asta cu o banca si un boschet pe background!


Dar revenind la inspiratie, azi mi-am dat seama de ce nu am trafic pe blog! NU AM ARTICOLE EMO! Asa ca am decis sa dau frau liber coltisorului emotional din mine si sa imi exteriorizez trairile intr-o trilogie (sunt comercial frate, te tin conectat la blogu meu, tineti aproape!!).

WARNING: The following article has been written due to high levels of boredom and it is not recommended for normal people, unless they have nothing else to do. It is also not recommended for extremist emos, because it might lead to serious states of depression, physical and psychical trauma or even suicide. Viewer discretion is advised.




Introspectie si exteriorizare
PART I - Filozofii (de viata)

Incotro?

Principiul meu fundamental in viata este: "Incearca de toate si alege ce ti se potriveste!"
Si cand spun de toate, ma refer la chestiile care le poti incerca fara sa efecte secundare (majore) asupra sanatatii, mentalitatii si conditiei tale de om.

Niciodata nu e rau sa incerci lucruri noi, iti imbogatesti creierul ala puturos(maimutele hau hau, adica oamenii, folosesc doar 20% din capacitatea creierului, spre deosebire de delfin, 67%) cu chestii din domenii diferite, care iti vor trebui, probabil, candva.

Sunt unele lucruri care nu le voi experimenta niciodata, unele pentru ca nu vreau: lama in vena, tricoul negru mulat si lantul de aur, reorientarea sexuala etc. iar altele pentru ca nu voi putea(intru-un viitor apropiat): zborul in spatiu, cea mai rapida masina din lume, cea mai rapida cursa la 100m garduri etc.

Tu ce te faci cand o sa fii mare?

Nu stiu, inca.
As vrea sa fiu toate din urmatoarele: inginer, afacerist, rock-star, rapper, fotbalist, DJ, pilot de curse, pilot de avion de vanatoare, general, Mythbuster, ziarist, game-tester, gangster, prof de istorie, arheolog, playboy si agent secret. Cam atat. Sunt convins ca oricare din voi ar vrea sa fie macar 80% din chestiile de mai sus. Cu totii avem vise, pacat ca nu toate se pot indeplini.


17 ani.


Adolescenta e ca si cum ai trai in varful unei papadii, iar semintele cu umbreluta de puf sunt drumurile tale in viata. Vrei sa te agati de toate, dar te agati de una singura, sau de 2, daca esti norocos. Incerci sa zbori cat mai departe cu ele. Cateodata vantul e bun, cateodata nu, si atunci te prabusesti imediat. Te urci, extenuat, pana in varful altei papadii si te agati din nou de o alta umbreluta de puf si speri, ca de data aceasta sa te duca unde vrei pana la venirea toamnei, cand nu vor mai fi papadii, si nici umbrelute de puf.
^
^
Va rog fara vene taiate.


Who are We? Why are we here? What time is it? si alte chestii de genu.

Ca sa respect o oarecare ordine de idei, vreau sa incep cu propria mea teorie despre crearea universului.
Dumnezeu nu a creat Universul, dar a creat Omul.
Universul s-a creat singur. E jmeker. Auziti si voi la televizor de Big-Bang, de electroni, de gauri negre, de Geneva si toate cate se mai zic.
Din moment ce se poate reconstitui crearea Tot-ului, nu mi se pare ca avut nevoie de ajutor de la Doamne-Doamne. Cred, insa, ca planeta Terra a fost creata cu putin ajutor divin, pentru un scop numa de El stiut.
Adica, exista conditii ideale crearii de substante organice in supa primordiala, in orice planeta cu atmosfera, apa lichida, si temperatura medie intre 10 si 25 grade(si pe asta au reconstituit-o) dar ce nu imi pot eu explica este cum niste nenorociti de atomi de carbon si oxigen au putut crea o chestie care are CONSTIINTA SI RATIUNE. Adica, o fi el atom si stie cati electroni sa dea si cati sa primeasca dar de unde stie sa se coordoneze cu alti atomi din alte molecule pentru ca tu sa citesti ce scriu eu acuma?? Daca ai un raspuns mai bun decat Insuflarea Vietii in Creatura de Lut, sunt nerabdator sa il aud.


Sfarsitul lumii o sa ni-l facem noi cu mana noastra. La urma-urmei, totul e trecator, tocmai datorita faptului ca exista! Ceea ce nu exista nu poate nici sa dispara. Nu incerca sa ma intelegi, citeste mai departe. Cand o sa murim noi datorita bombelor atomice, poluarii si gaurilor negre, Doamne-Doamne o sa faca alte chestii, in Universul nostru. Si Universul o sa moara, pentru ca exista si atunci o sa se formeze altceva si tot asa.
Deja dau in boala lu Ursu'.
"iiiii o sa vina piticii aia verzi si urati si o sa ne intrebe:
-cum ati introdus numarul real?
-stiti operatii cu numere complexe?
si daca raspunsul nostru nu ii satisface, iiii o sa isi ia jucariile si o sa plece " :))

Acum ies din ipostaza kantiana si revin la normal, ca tocmai m-a sunat unu sa mergem la biliard, acest atat de material obicei al pamantenilor.
Asa ca trebuie sa inchei aici prima parte din Introspectie si exteriorizare.

Ei, mai zi ceva!
:*

10 comentarii:

Anonim spunea...

beibi, fii cuminte... emo-ismul nu-i de tine :)) ... vrei sa plang cand citesc definita adolescentei de data de tine? papadiile mele is toate suflate de vant :( :)))) hai mai scrie posturi caterincoase si testiCULare, ca sa am de cine sa MA rad, ca blogu meu oricum e plin de sentimentalisme.

te tzuk, fata :*

Niku spunea...

trebuie sa termin trilogia mai fata mai! sunt condamnat de Univers sa mai scriu inca 2 articole emo!

Anonim spunea...

acest copil care a scris chestia asta...adica bejan...este un copil trist fara viitor :( sunteti gay daca il credeti si cred k ar fi bine sal taiati cand il vedeti pe strada..:( oricum el iese din casa doar la scoala..de sf andrei, craciun, paste, si vara..aa si sambata seara cu baietii pe ulita din piata la o bere ... vam pupat

Anonim spunea...

vai...nik :O:O:O:O ai scris tu toate astea??:O:O:O:O
caterinca, caterinca(cacofonia e intentionata), da la faza cu pamantul si universul e posibil sa ai dreptate :-? si nush de ce am impersia ca si tu crezi ceea ce ai scris...sau nu :-/

Anonim spunea...

cate ineptii abereaza lumea. zi-le sa taca dreacu' si sa-ti dea clice pe gugal adsense :)))

Niku spunea...

draga gingishanpemaidan

imi cam inchipui eu cine esti, dar nu vreau sa zic aici.

in primul rand, tu esti prea terminat ca sa intelegi ca eu am scris asta din plictiseala, si nu datorita faptului ca meditez toata ziua la integrarea in absolut.

in al doilea rand, vizita ta pe blog mi-a adus $$ de la gugal, asa ca iti multumesc ca mi-ai lasat si comment, in cazul asta primesc si mai multi bani, dar din nou, esti prea terminat ca sa intelegi asa ceva

in al treilea rand, era duminica seara, nu sambata, si nu am fost pe o ulita din piata, ci in krypton

neo spunea...

iti plac baieti...recunoasteeee :X

Dreams are free spunea...

De altfel, 98% dintre bloggeri sunt loviti de inspiratie, mult mai frecvent decat sunt eu, si nu doar cu ranga, cu cu un intreg arsenal de chestii grele si dure, incat ei raman traumatizati pe viata. Asta e motivul pentru care (ei) scriu chestii triste pe blog.
Ce e nasol e ca sunt tristi in viata de zi cu zi. Cunosc o tanti care scrie chestii relativ SAD(deseori interesante) dar e cu gura pana la urechi si plina de viata in lumea reala.








hmmm...=)))
cred ca mai bine tac:D:D:D:D:D

esti nebun
oricum..tine`o tot asa
imi place despre tine:>

Anonim spunea...

"dar ce nu imi pot eu explica este cum niste nenorociti de atomi de carbon si oxigen au putut crea o chestie care are CONSTIINTA SI RATIUNE. Adica, o fi el atom si stie cati electroni sa dea si cati sa primeasca dar de unde stie sa se coordoneze cu alti atomi din alte molecule pentru ca tu sa citesti ce scriu eu acuma?? Daca ai un raspuns mai bun decat Insuflarea Vietii in Creatura de Lut, sunt nerabdator sa il aud."

Stiu ca acest comentariu nu prea are nicio legatura cu Emo sau ceva de genul..dar, eu sunt genul de om care nu crede in Insuflarea Vietii in Creatura de Lut...raspunsul tau nerabdator, este urmatorul: atomii formeaza celule...celulele, prin natura si complexitatea lor, au nascut sistemul nervos uman care te ajuta sa citesti ceea ce scriu eu acuma...tine in minte, ca asta s-a intamplat in milioane de ani...nu in 2000 de ani...

Anonim spunea...

Eu accept mai degraba teoria creatiei decat a evolutiei...

Pamantul are niste miscari foarte calculate la fel si pozitia, daca eram mai aproape de soare aream si daca eram mai departe inghetam :)

La fel si miscarile. Parerea mea este ca cieva a "gandit" aceste miscari si pozitia. (parerea mea)